hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۳۷۰۰ تن عضو نظام پزشکی قم هستند

قم|۳۷۰۰ تن عضو نظام پزشکی قم هستند

رئیس سازمان نظام پزشکی قم گفت: این سازمان با بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ تن عضو در طول سال به امورات مربوط به جامعه پزشکی استان رسیدگی می‌کند.            
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم سید حسن عادلی در آیین گرامیداشت روز پزشک در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیرقم افزود: جامعه پزشکی قم علاوه بر خدمات‌رسانی به شهروندان این استان ، به سایر استان‌های هم‌جوار و شهرهای دوردست نیز خدمات‌رسانی می‌کند.
عادلی اظهار داشت: همچنین خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعه‌کنندگان کشورهای همسایه، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و آسیای میانه از دیگر خدمات جامعه پزشکی قم است.
وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر پزشکی در کشور خاطرنشان کرد: امروز پیچیده‌ترین جراحی‌های پزشکی در داخل مراکز درمانی قم انجام می‌شود.
عادلی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: ۲ تیم پزشکی استان در حال حاضر در اردوهای جهادی در سیستان و بلوچستان و شهرکرد مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.
در این آیین با اهدای لوح تقدیر از جمعی از پزشکان نمونه استان تجلیل به عمل آمد. همچنین از جمعی از پزشکان استان که در مسابقات ورزشی تیراندازی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج،حائز رتبه‌های برتر شده بودند نیز تجلیل شد.
اول شهریور سالروز تولد ابن‌سینا پزشک حاذق قرن چهارم هجری قمری ایران است که به‌عنوان روز پزشک در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد